Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Thursday, January 15, 2015

Pasca banjir

Banjir kampung aku tak la seteruk di Kelantan..tapi kesan die tetap dirasai

ni rumah wan a.k.a nenek aku...tapi dia dah tak duduk rumah ni dah... rumah ni disewakan... 

 





pinggan mangkuk mana yang ada mak aku ngan adik beradik aku yang lain dah cuci..baju -baju mana yang ok lagi pun mak aku buang segala lumpur n cuci...
tilam rosak...
pintu rumah aku semua dah tak boleh nak tutup...maybe sebab terendam dalam air..so pintu kayu jadi kembang ...
bayangkan la semua pintu tak boleh tutup...nak tido pun takut2...takut orang masuk rumah...

ohhhh album ku T__T album kenangan zaman sekolah..tinggal kenangan jela...bukti dah tak ade

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers