Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Monday, August 5, 2013

Kanak-kanak hilang #FINDAISYAH


copy bulat2 petak2  dari blog bro ben

Mula-mula aku dapat gambar ni , aku cam .. hurm.. betul ke ni ? Aku google dan cari jawapannya ..
Ok , mmg ada .. aku upload ke FB . Hurmm .. Ada kawan komen kata yang amik budak tu , bapak dia sendiri ! Lor  … Baru plan nak update di blog .. 
Tapi pada masa sama ada kata tak ! Pulak.. aku jadi keliru gitu.. Eceh .. Confuse la bak kata orang kampung .. Jadi , aku cari la jawapannya .. Dan ..
Ok .. mmg betullahh .. Tapi camana leh dapat details lelaki yang culik tu ? Siap no ic dan alamat bagai ?
Melalui komen yang aku baca di page page atau fb mana tah , lelaki WANTED tu adalah penjenayah yang dikehendaki .. Diorang kata laa ..aku tak tau la betul ke tak .. Alamat rumah tu pulak , alamat rumah orang lain .. Haa.. Tah laaa.. Kalau salah , tolong betulkan yer ..
Harapnya pihak berwajib dapat bagi kenyataan dalam masa terdekat sebelum macam macam khabar angin tersebar .. Semoga adik Aisyah segera ditemui ..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers