Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Friday, April 5, 2013

Sunye "Wonder girls" hamil 3 bulan


Wonder Girls

baca tajuk atas korang jangan salah faham yang aku ni minat gile ngan kpop..
jangan salah faham ok.. aku cume minat running man...
tengok sambil tepuk2 peha sendiri...
nak tepuk meja kang takut bos keluar pulak tepuk2 pc aku...
diulangi running man aje, juga strong heart, jugak family outing
jugak 2ne1 ,jugak CNblue, kdg2 big bang, wondergirls jugak...which is also known as kpop...
errrrrrr.......hihi

Tahniah! diucapkan buat salah seorang ahli kumpulan Wonder Girls iaitu Sunye yang dikhabarkan kini sedang hamil 3 bulan.
Berita gembira ini telah dikongsikan oleh Sunye sendiri menerusi laman Twitternya dengan status berbunyi :
Saya hormati semua ibu-ibu di dunia ini yang telah merasakan pengalaman luar biasa dalam kehidupan mereka. Saya dikurniakan cahaya mata untuk bulan madu bersama suami.
Saya rasa ini adalah masa yang sesuai untuk saya kongsikan berita gembira ini dan usia kandungan saya kini telah memasuki bulan ke 3.
Tolong doakan semoga bayi ini dapat membesar dengan sihat di dalam perut saya.
Untuk makluman, Sunye telah berkahwin dengan pasangannya, James Park pada 26 Januari lalu.
sumber : oh bulan

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers