Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Friday, June 22, 2012

Running Man punya hal kitorang ke Dubu Dubu Midvalley



Jumaat yang lepas <------- punya pemalas nak update
kitorang pergi midvalley pasal aku terhengen sangat nak makan ddokbukie...
ni semua gara-gara runningman ngan WGM la neh..pasal aku nengok dorang makan
perghhhhhhhhhhhhhhhh macam sedap aje...pedas pun macam pedas...
aku asal pedas aku leh telan gak kalau tak sedap...

so berbekal kan duit poket yang suam-suam kuku aku ngan dak2 ni pergi la midvalley
sampai2 terus cari dubu-dubu....
oleh kerana first time dan takut tak sedap..kitorang order benda lain2 tapi sharing2 la....
takut t tak larat lak nak makan kan????

so kitorang order set chicken bibimbap cheese 

tak ade pulak gambar die...yang ni dolsot bibimbap tak silap aku...

ko kena gaul segala benda alah ni ngan sos merah tu, gaul rata-rata dan makan....nom..nom...nom...
sedap gak la... yang ni aku leh telan ag...serius

lepas tu order ddukbokie

yang ni pun gambar gugel... yang dekat dubu2 tu panjang sikit..n ade telur 3 slice kat atas...yang ni memang perghhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....sedap gak... agak pedas sikit la tapi sedap...tekstur rice cake die memang sangat kenyal...

lepas tu kitorang order japchea

yang ni seyes terbaik la....sedap la pada aku....

lepas tu order soon dubu seafood
yang ni pada aku kureng la... dalam stew die tu ade seafood pas tu ade tauhu lembut tu yakkk...lau nak makan yang ni ko kena kacau telur dalam tu....tapi dak pija tak kacau pun... tak tahu la kot sebab tu rase die x sedap...untuk air lak kitorang order citrus tea...air die pada aku tak sedap...bhahaaha ade ase pahit2 sikit...tapi habis gak la aku minum...

**note - gambar adalah diambil dari gugel 


1 comment:

nur anis said...

wah..teringin jugak rasa nak try..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers